search divider checkmark

Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

2. Persoonsgegevens

2. Abonnement #1

  • Aanhef *
  • Voer aub een geldig mobiel telefoonnummer in
  • Profielfoto toevoegen *
    Sleep hier een afbeelding heen of kies een bestand. Kies een bestand.
    0%

    Deze foto zal op de abonnementspas zichtbaar zijn. Gezicht van de abonnementhouder dient duidelijk in beeld te zijn, zonder bedekking van de ogen en/of mond. Afbeeldingen moeten minimaal 148 x 184 px groot zijn en kunnen alleen worden geüpload in de volgende formaten: .jpg, .png, .gif.

Veelgestelde vragen

Madurodam abonnementen

Meer veelgestelde vragen

Voorwaarden aankoop online tickets

  1. Online tickets van Madurodam worden uitgegeven door onze partner Global Ticket B.V. Global Ticket BV is, na betaling door de klant, verantwoordelijk voor het uitgeven van een onbeschadigd en scanbaar ticket.
  2. Een ticket is voorzien van een at random uitgegeven unieke barcode. Bij de entree van het park wordt het ticket gescand. Alle tickets zijn maar eenmaal geldig. Kopiëren van het ticket is daarmee nutteloos. Elk misbruik zal door Madurodam worden vervolgd.
  3. Ieder ticket is voorzien van een geldigheidsdatum. Na deze datum vervalt het recht op toegang. Een ticket is niet inwisselbaar voor geld en de geldigheid kan niet worden verlengd of aangepast.
  4. In alle gevallen geldt bij het betreden van Madurodam de parkregels en houdt Madurodam zich het recht voor u de toegang te ontzeggen. Interpretatie en uitvoer van de parkregels ligt bij de medewerkers van Madurodam.
  5. Een ticket kan tot en met 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden. Global Ticket BV zal dan een onderzoek starten naar gebruik van het ticket. Indien ten onrechte gebruik gemaakt is van deze regeling zal Global Ticket de kosten voor het onderzoek in rekening brengen. Verzend- en eventuele administratiekosten worden niet vergoed. Indien er sprake is van een rechtmatige retour zal Global Ticket binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van de aanvraag restitutie verlenen.
  6. Een ticket kan zowel digitaal als fysiek worden gescand bij de entree van Madurodam. Als u het ticket print, zorg er dan voor dat het goed leesbaar blijft en niet beschadigd zodat het niet meer scanbaar is. Madurodam kan niet garanderen dan een beschadigd ticket scanbaar is. Beschadigde tickets kunnen bij de entree geweigerd worden.
  7. Op de verkoop en uitgifte via de tussenkomst van Global Ticket BV van toegangsbewijzen zijn de algemene voorwaarden Madurodam van toepassing. U kunt de algemene voorwaarden opvragen per mail bij Madurodam.
  8. Global Ticket BV behoudt zich het recht voor zonder opgaaf van redenen een bestelling te weigeren. Wij zullen u daarvan op de hoogte stellen per e-mail.
  9. De koper is verantwoordelijk voor de juiste vermelding van de gegevens die noodzakelijk zijn bij het mogelijk maken van de betalingen via Internet. Het verstrekken van onjuiste of onvolledige gegevens kan leiden tot het niet toezenden van een ticket.
  10. Global Ticket BV zal zorgdragen voor de verzending per e-mail van de bestelde tickets. Leveringstermijn bij betaling met iDEAL/creditcard/paypal is binnen 30 minuten na ontvangst van de betaling met een maximum van 2 werkdagen, bij eenmalige machtiging is dit binnen 2-3 werkdagen met een maximum van 5 werkdagen. Na deze periode heeft de klant het recht de koop te ontbinden en het geld gerestitueerd te krijgen conform artikel 5.
Wallet

Covid-19 Update

In lijn met het landelijke beleid met betrekking tot het coronavirus moeten we helaas van 5 tot en met 18 november sluiten. Je kan voor 19 november of later wel alvast tickets kopen en reserveren. Meer weten over onze covid-maatregelen? Klik hier

Oke, ik begrijp het